ملی پوش سابق پرسپولیس گفت: خاطره مرد تاریخ ساز فوتبال از روزی که یک ساعت به فردوسی پور التماس کرد فیلم «من قصدم لیگ برتر بود کـه دلال ها نگذاشتند، خاطره مرد تاریخ ساز فوتبال از روزی که یک ساعت به فردوسی پور التماس کرد فیلم البته دلال نداشتیم و خوشحالم کـه بیرون ماندم ولی باج ندادم.»

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از دو سال دوری حسین کعبی از فوتبال مجددا او بـه مـیادین فوتبال بازگشت که تا این بار درون رشت بازی کند.

اتفاقا تیمـی کـه قراراست حسین کعبی مع سابق تیم‌ملی درون آن بازی کند قرمزپوش هست و حتما دید آیـا همان حسین کعبی همـیشگی خواهد بود یـا خیلی فاصله دارد. خاطره مرد تاریخ ساز فوتبال از روزی که یک ساعت به فردوسی پور التماس کرد فیلم درون هر حال بازگشت حسین کعبی بـه فوتبال رقابت های لیگ یک را داغ مـی کند.

در این رابطه حرف های حسین کعبی را بخوانید:

* حسین آقا چه خبر،‌ شمال هستی؟‌

– خبر خاصی نیست و من درون مشـهد هستم و آمدم پابوس امام رضا (ع) زیـارت.

* التماس دعا. خاطره مرد تاریخ ساز فوتبال از روزی که یک ساعت به فردوسی پور التماس کرد فیلم تیم جدیدت هم تبریک،‌ بالاخره بـه فوتبال برگشتی؟‌

– مگر خبری شده! من کـه مشـهد هستم و جایی قرارداد نبستم.

* داستان سپیدرود چیست؟

– مگر شما خبر دارید؟ آخر هنوز یک بحث تلفنی شده است!

* ‌از شانست پیراهن سپیدرود هم قرمز هست و همـه چیز بـه نفع‌ات پیش مـی‌رود.

– اتفاقا اگر پیراهنش آبی بود کـه مـی گفتم عوضش کنند (مـی‌خندد)

* چرا از رنگ آبی بدت مـی آید؟‌

– من بدم نمـی آید و دوستان زیـادی درون استقلال هم دارم ولی پیراهن قرمز بـه من مـی‌آید و با رنگ قرمز خوش‌تیپ‌تر مـی‌شوم. البته فراموش نکنید همان روزی کـه من از امارات برگشتم همـین هواداران قرمز بودند کـه آنقدر حمایتم د که تا به اوج برگردم. من آنـها را فراموش نمـی‌کنم.

* سپیدرود اوضاع مالی خوبی ندارد. به منظور شما پول کـه مـهم نیست؟‌

– اصلا مـهم نیست و برای پول بازی نمـی‌کنم. اگر مـی‌خواستم به منظور پول بازی مـی‌کنم همـین دو سال هم یک تیمـی مـی‌رفتم و بازی مـی‌کردم. من به منظور کمک بـه سپیدرود و دوستانم بـه گیلان خواهم رفت.

* چرا درون این دو سال بـه یکی از تیم های خوزستانی نرفتی، انگار تیم های خوزستانی بازیکنان سابق را دوست ندارند!

– خوزستانی ها اصلا همدیگر را قبول ندارند. الان چرا حتما حمودی درون پیکان باشد، آل‌ن درون نفت باشد. مـیرزاپور تیم نداشته باشد و خیلی از خوزستانی ها بیرون بمانند؟‌ متاسفانـه اسکوچیچ را بیرون د و یکی را آوردند کـه اصلا کارنامـه ندارد و کارش را از پایـه ها شروع نکرده است. الان من کیف مـی کنم مربی مثل سیروس سرمربی شده چون از پایـه‌ها کارش را آغاز کرده و قطعا آینده روشنی دارد. من از دوست خوبم مدیرعامل فولاد یک سئوال دارم کـه آیـا بـه خاطر دوستی قبلی با این مربی او را انتخاب کردید یـا داستان دیگری هست چون کارنامـه ندارد. همـین آقا از بازیکنان اسکوچیچ انتقاد مـی کرد ولی الان همان نفرات را حفظ کرده است!

* مگر خوزستان چند که تا حسین کعبی دارد کـه به او بازی نمـی‌دهند؟‌

– یک نفر هم ندارد. من سرم بالاست و حداقل سربلندم کـه به هیچ احدی باج ندادم. باور کنید وقتی بـه برنامـه ۹۰ دعوت شدم خیلی از آن دوستان کـه مورد داشتند با من تماس گرفتند و برای خودشیرینی تبریک گفتند که تا حرف های ناگفته را ن. متاسفانـه برنامـه ۹۰ هم ۲۵ دقیقه بیشتر بـه من فرصت نداد که تا حرف هایم را ب. حتی از عبدالله ویسی هم خیلی ناراحت هستم پشت خط نیـامد که تا واقعیت را بگوید؛ من درون استقلال خوزستان بـه جز دروازه‌بان درون همـه پست ها به منظور ویسی بازی کردم و ای کاش پشت خط مـی‌آمد و حرف هایش را مـی‌زد.

* از زمانی کـه جلو رونالدو بازی کردی که تا الان چقدر فرق کرده است؟‌

– سرعت رونالدو کم شده و مثل آن زمان نیست. آن زمان سرعت و چرخش هایش بی‌نظیر بود ولی الان سنش بالا رفته و خبری از آن نیست.




[حسین کعبی بـه مـیادین فوتبال بازگشت | پارس فوتبال خاطره مرد تاریخ ساز فوتبال از روزی که یک ساعت به فردوسی پور التماس کرد فیلم]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 21:57:00 +0000