دریـافت فیلم

شاگردان دشان با نمایشی مقتدرانـه و پیروزی پُر گل مقابل کرواسی کاپ قهرمانی جام جهانی را بالای سر بردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های فرانسه و کرواسی درون فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیـه ۲۴ تیر ۹۷ کـه این بازی با برتری ۴-۲ بـه سود فرانسه بـه پایـان رسید.

تیم ملی فرانسه باب دو پیروزی مقابل استرالیـا و پرو و تساوی برابر دانمارک با ۷ امتیـاز صدرنشین گروه C شدند و بعد از آن درون سه مسابقه متوالی و در طول ۹۰ دقیقه توانستند تیم‌های قدرتمند آرژانتین، ع از شکل خروسهای نمایشی اروگوئه و بلژیک را شکست دهند که تا به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ برسند و حریف کرواسی درون دیدار پایـانی شوند کـه شاگردان دشان درون ادامـه روند شکست‌ناپذیری وای خود امروز هم با نتیجه ۴ بر ۲ از سد کروات‌ها عبور د که تا به مقام قهرمانی جام جهانی برسند.

شرح گل

فرانسه ۱ – کرواسی صفر (دقیقه ۱۸: ع از شکل خروسهای نمایشی گل بـه خودی ماریو مانژوکیچ): خطایی کـه بروزوویچ روی گریزمان انجام داده بود، این ستاره ریز نقش فرانسوی با ارسال دقیق از روی ضربه ایستگاهی فرستاد کـه ضربه پشت سر مانژوکیچ به منظور تیمش دردسرساز شد و توپ بـه کنج دروازه کرواسی رفت که تا خروس‌ها با اشتباه مـهاجم حریف بـه گل برسند.

فرانسه ۱ – کرواسی ۱ (دقیقه ۲۸: ایوان پریشیچ): ارسال مودریچ از روی ضربه ایستگاهی مـیانـه زمـین بـه سمت راست محوطه جریمـه را ورسالیکو با ضربه سر زد کـه توپ روی سر مانژوکیچ خورد و در ادامـه بـه ویدا رسید کـه او با پاس بـه عقب موقعیت خوبی به منظور پریشیچ فراهم کرد که تا او با آوردن توپ روی پای چپ و شوت محکم دروازه فرانسه را باز کند.

فرانسه ۲ – کرواسی ۱ (دقیقه ۳۸: آنتون گریزمان): پنالتی اعلام شده بـه کمک سیستم VAR به منظور فرانسه را گریزمان خلاف جهت سوباسیچ کـه به سمت چپ شیرجه زده بود، تبدیل بـه گل کرد که تا خروس‌ها مجددا با یک گل پیش بیـافتند.

فرانسه ۳ – کرواسی ۱ (دقیقه ۵۹: پل پوگبا): امباپه با فرار سریع از سمت راست زمـین موقعیت خطرناکی ترتیب داد و با پاس بـه عقب گریزمان را بـه توپ رساند کـه او هم با پاس بـه پشت محوطه پوگبا را درون فرصت شوت‌زنی قرار داد ولی ضربه محکم او درون مـیانـه راه بـه لوورن برخورد کرد، اما درون برگشت مجددا پوگبا صاحب توپ شد که تا با شوت فنی پای چپ دیدنی دروازه کرواسی را به منظور سومـین بار باز کند.

فرانسه ۴ – کرواسی ۱ (دقیقه ۶۹: کیلیـان امباپه): لوکاس هرناندز با حرکت از سمت چپ زمـین و جای گذاشتن مانژوکیچ و فریب ورسالیکو با پاس درون عرض توپ را بـه امباپه رساند و ستاره جوان فرانسه درون حالی کـه ویدا را مقابل خود داشت، با شوت روی پای فوق‌العاده کـه سوباسیچ را هم فریب داد، موفق بـه گلزنی شد.

فرانسه ۴ – کرواسی ۲ (دقیقه ۶۹: ماریو مانوژوکیچ): پاس بـه عقب اومتیتی را لوریس بـه شکل عجیب کـه یـادآور اشتباه کاریوس، دروازه‌بان لیورپول درون فینال لیگ قهرمانان اروپا بود با پای مانژوکیچ زد که تا توپ بـه تور دروازه بچسبد و امـیدهای کرواسی به منظور بازگشت بـه بازی زنده شود.

پارس فوتبال شما را بـه تماشای این کلیپ دعوت مـی کند.

این ویدئو بـه طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش به منظور شما ارائه شده است؛ به منظور عضویت درون این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن بـه لینک زیر مراجعه کنید.

خبر خوش به منظور کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونـه محتوایی اعم از خبر ، عو ویدئو به منظور کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا درون این باره بیشتر بخوانید

. ع از شکل خروسهای نمایشی . ع از شکل خروسهای نمایشی




[کلیپی از خلاصه بازی تیم های فرانسه و کرواسی درون فینال جام ... ع از شکل خروسهای نمایشی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 18:07:00 +0000