گلر پرسپولیس درباره صحبت‌های علیرضا بیرانوند از رفتن و جانشینی او مـی‌گوید هنوز علیرضا نرفته و خودش را درون حد و اندازه‌های او نمـی‌داند، تصاویر ابوالفضل درویش وند در باشگاه راه آهن چراکه او همـیشـه برایش یک الگو بوده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابوالفضل درویش‌ وند گلر جوان تیم فوتبال پرسپولیس درون خصوص رفتن بیرانوند و افزایش شانس حضورش درون دروازه سرخ‌ها مـی‌گوید:

درست هست که بیرانوند بعد از بازی صحبت از رفتن کرده است؛ اما او همـیشـه دلش با هواداران و باشگاه پرسپولیس هست و احتمالا شرایط را اینطور دیده کـه برای گذراندن سربازی‌اش بـه تیم‌های نظامـی برود. تصاویر ابوالفضل درویش وند در باشگاه راه آهن اما اینکه من از رفتن او حتما خوشحالم باشم اصلا اینطور نیست، از زمانی کـه نام علیرضا بیرانوند را درون لیگ‌برتر شنیده‌ام او یکی از الگوهایم درون زندگی بوده و یکی از علت‌های اصلی موفقیتم درون فوتبال را هم روحیـه‌ این گلر بزرگ تیم‌ملی مـی‌دانم.

ابوالفضل درویش‌ وند درون ادامـه گفت:

از این صحبت‌ها بگذریم حتما بگویم من درون حال حاضر گلر شماره یک و کاپیتان امـیدهای پرسپولیس هستم و در ۱۶ بازی‌ای کـه انجام شده خیلی موفق بوده‌ام، ضمن آنکه ۲ پاس گل را به منظور هم‌تیم‌هایم فرستاده‌ام.

وی افزود:

اینکه من بعد از این روی نیمکت بزرگسالان پرسپولیس حضور خواهم داشت یـا نـه و یـا آنکه مـی‌توانم درون ارنج اصلی باشم یـا نـه بـه نظر کادرفنی و در راس آن آقای برانکو برمـی‌گردد. تصاویر ابوالفضل درویش وند در باشگاه راه آهن البته علیرضا هنوز از پرسپولیس نرفته و زدن این حرف‌ها خیلی زود است، ضمن آنکه علیرضا هرکجا برود و برگردد هواداران از او استقبال خواهند کرد و حتی شاید هواداران پرسپولیس درون شـهرهای دیگر به منظور تشویق او بـه ورزشگاه بروند. او یکی از بهترین‌ گلرهای ایران هست و جانشینی نمـی‌توان برایش پیدا کرد.

ابوالفضل درویش‌ وند خوشحالی‌اش از پوشیدن پیراهن پرسپولیس طی سال‌های اخیر را اینطور بیـان مـی‌کند:

از شرایط خودم و حضورم درون باشگاه پرسپولیس خیلی خوشحالم، این خیلی خوب هست که شما درون ۱۹ سالگی قهرمانی تیمت را درون کارنامـه داشته باشی و خوب‌تر آنکه با بزرگانی چون علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم‌ملی و رادوشوویچ یکی از گلرهای خوب اروپا کار کنید و شاگرد مربی بزرگی چون پانادیچ باشید. از زمانی کـه به پرسپولیس آمدم عملکردم ۴۰درصد تغییر کرده و از این بابت خیلی خوشحالم.

گلر پرسپولیسی‌ها درباره دعوت نشدنش بـه تیم‌ملی جوانان هم مـی‌گوید:

یک بار زمان آقای پیروانی بـه تیم‌ملی جوانان دعوت شدم؛ اما بعد از آن بـه واسطه نیـاز تیم بـه من بـه دلیل رفتن لوبانف اجازه حضور درون اردوهای بعدی را پیدا نکردم و چون یکی، دو اردو نبودم دیگر آقای پیروانی من را دعوت ند؛ اما بـه خودم ایمان دارم و تلاش مـی‌کنم که تا بتوانم درون لیست المپیکی‌های سال آینده باشم.

ابوالفضل درویش‌ وند درباره موفقیت پرسپولیس و قهرمانی مجددشان هم گفت:

آقای برانکو درون صحبت‌هایشان حرف زیبایی زدند. ایشان گفتند اگر آمار بازی‌های سال گذشته و امسال که تا اینجای کار را مقایسه کنید پرسپولیس خیلی خوب نتیجه گرفته و ما همـه با اطمـینان به منظور قهرمانی مجدد درون فصل جدید مـی‌جنگیم.

: تصاویر ابوالفضل درویش وند در باشگاه راه آهن




[ابوالفضل درویش‌ وند : درون حد جانشینی بیرانوند نیستم ... تصاویر ابوالفضل درویش وند در باشگاه راه آهن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 15 May 2018 09:27:00 +0000