خط حمله استقلال اولین بار نیست کـه در این فصل با بحران گلزنی مواجه است. استقلال تهران بهترین خط حمله در ایران درخشان در آسیا آمار نشان مـی‌دهد کـه مـهاجمان این تیم چندین سال هست که درون مـیان برترین گلزنان لیگ جایی نداشته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالاخره طلسم خرید مـهاجم به منظور استقلال هم باطل شد و این تیم توانست یک مـهاجم با رزومـه تقریبا مناسب جذب کند. استقلال تهران بهترین خط حمله در ایران درخشان در آسیا البته مامـه تیـام حداقل امسال درون لیگ برتر نمـی‌تواند خیلی به منظور استقلالی‌ها کارآیی داشته باشد. چون که تا او با شرایط تیم هماهنگ شود و در ترکیب اصلی قرار بگیرد لیگ ایران تمام شده است. بـه این ترتیب استقلالی‌ها سومـین فصل بسیـار بد خود درون خط حمله را هم پشت سر خواهند گذاشت.

درست هست که گل‌نزدن مـهاجمان استقلا‎ل‌ درون این فصل حسابی سروصدا کرد اما این سومـین فصلی هست که خط حمله استقلا‌ل با این افت مواجه است. درون سه فصل اخیر تعداد گل‌های مـهاجمان استقلال دورقمـی نشده است. این فصل که تا این‌جای کار علی قربانی و جابر انصاری با سه گل گلزن‌ترین مـهاجمان استقلال هستند و گلزن‌ترین بازیکن این تیم هم جپاروف با ۴ گل است. فصل گذشته کاوه رضایی با ۷ گل بهترین گلزن آبی‌ها بود و امـید ابراهیمـی هم با ۷ گل بـه همراه او گلزن‌ترین بازیکنان استقلال را تشکیل مـی‌دادند. درون دو فصل گذشته سجاد شـهباززاده و جابر انصاری هم با ۷ گل گلزن‌ترین مـهاجمان استقلال بودند. البته درون این فصل امـید ابراهیمـی توانست با دورقمـی‌ گل‌هایش و با ۱۰ گل زده بهترین گلزن آبی‌ها باشد.

بهترین گلزن استقلالی‌ها درون این چند سال اخیر سجاد شـهباززاده است. مـهاجمـی کـه به خاطر گل‌نزدن درون نیم‌فصل از این تیم جدا شد. شـهباززاده درون لیگ چهاردهم ۱۲ گل زد و با این آمار بهترین مـهاجم و بهترین گلزن استقلالی‌ها درون چند سال اخیر است. درون لیگ سیزدهم محمد قاضی با ۷ گل درون لیگ دوازدهم آرش برهانی با ۱۰ گل و در لیگ یـازدهم، استقلال تهران بهترین خط حمله در ایران درخشان در آسیا جباری با ۱۰ گل بهترین گلزنان استقلال درون این چند سال اخیر بوده‌اند. این آمار نشان مـی‌دهد کـه بحران خط حمله استقلال مربوط بـه امسال نیست و مـهاجمان آنـها سال‌هاست کـه عملکرد خیلی خوبی نداشته‌اند.

: استقلال تهران بهترین خط حمله در ایران درخشان در آسیا




[استقلال ؛ خط حمله استقلال چندین سال هست در مـیان برترین ... استقلال تهران بهترین خط حمله در ایران درخشان در آسیا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 07 Jul 2018 00:39:00 +0000